Συνέχεια
Συμμετοχή του Σχολείου μας μέσω τηλεδιάσκεψης στην παρουσίαση της εφαρμογής CyberKid από την ΔΗΕ
Συνέχεια
Στα πλαίσια της Ερευνητικής Εργασίας «Ψηφιακή Τάξη: Ένα δημιουργικό γραφείο» οι μαθητές του Β3 του σχολικού έτους 2012-13 εξερεύνησαν τις δυνατότητες παραγωγής κατ” απαίτηση ραδιοφωνικών εκπομπών μέσω Διαδικτύου.
Τον Δεκέμβριο του 2012 η ομάδα του Διαδικτυακού ραδιοφώνου ηχογράφησε την πρώτη της παραγωγή, μια Χριστουγεννιάτικη εκπομπή με μουσική και ευχές για το 2013 που ερχόταν.
Ένα χρόνο μετά η εκπομπή αναμεταδίδεται από τον δικτυακό τόπο του Σχολείου δίνοντάς μας την ευκαιρία να νοσταλγήσουμε, να επαναλάβουμε τις ίδιες ευχές για υγεία και πρόδο και να ευχηθούμε τον επόμενο Δεκέμβριο οι συντελεστές της εκπομπής να συνεχίζουν την πορεία τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Κάντε κλικ για να ακούσετε την Χριστουγεννιάτικη εκπομπή του Δεκεμβρίου του 2012.
Το 3ο ΓΕΛ Κηφισιάς συμμετέχει στην παγκόσμια εκπαιδευτική πρωτοβουλία που συντονίζει ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός Code.org . To Code.org προωθεί την διδασκαλία της Επιστήμης Υπολογιστών στα σχολεία των ΗΠΑ, πρεσβεύοντας την άποψη ότι θα πρέπει να διδάσκεται σε όλα τα σχολεία σαν βασικό αντικείμενο στα πλαίσια των μαθημάτων των Μαθηματικών, των Φυσικών Επιστημών και της Τεχνολογίας (STEM). Αυτή την χρονιά το Code.org υλοποιεί την «Ώρα Κώδικα» στο πλαίσιο των ετήσιων εκδηλώσεων που πραγματοποιούνται στην εκπαιδευτική εβδομάδα για την Eπιστήμη των Η/Υ & Πληροφορικής. H Ώρα του Κώδικα αποσκοπεί στο να παροτρύνει οποιονδήποτε να δει ότι μπορεί να αποκτήσει βασικές γνώσεις γύρω από την Επιστήμη της Πληροφορικής με το σύνθημα
«Όλοι μπορούν να προγραμματίσουν».
Δείτε την προτεινόμενη από το Σχολείο μας δραστηριότητα για μαθητές της Γ” Λυκείου της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης
ΩΡΑ ΚΩΔΙΚΑ: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΑΕΠΠ
ή πατήστε Συνέχεια για να διαβάσετε περισσότερα.
Συνέχεια
Οι δυνατότητες της πρόσβασης στο υλικό ενός μαθήματος, η παρακολούθηση της προόδου της διδασκόμενης ύλης και των παραδόσεων εργασιών, η διατύπωση αποριών χωρίς χωροχρονικούς περιορισμούς και αυτοματοποιημένες διαδικασίες (αυτο) αξιολόγησηςείναι μερικά από τα ζητούμενα του Ψηφιακού Σχολείου. Επιπλέον, η εισαγωγή του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας που απαιτεί τον προγραμματισμό και την διεξαγωγή ομαδοκεντρικών δραστηριοτήτων με χρήση ΤΠΕ είναι μερικά από τα ζητήματα που μαθητές και καθηγητές μπορούν να αντιμετωπίσουν χρησιμοποιώντας το Διαδίκτυο και συστήματα διαχείρισης μαθησιακού περιεχομένου ( Learning Content Management Systems).
Συνέχεια