26ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Φυσικής Γενικού Λυκείου 2016

Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών (Ε.Ε.Φ), σε συνεργασία με το Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του τμήματος Φ.Π.Ψ. του Πανεπιστημίου Αθηνών, διοργανώνει:

  • τον 26ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Φυσικής Γενικού Λυκείου 2016. Ο διαγωνισμός αφορά τους μαθητές όλων των τάξεων των Γενικών Λυκείων της χώρας και  
  • τον 4ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Φυσικής Γυμνασίου 2016. Ο διαγωνισμός αφορά τους μαθητές όλων των τάξεων των Γυμνασίων της χώρας.
Πανελλήνιοι Μαθητικοί Διαγωνισμοί Φυσικής Γενικού Λυκείου και Γυμνασίου
? Ο Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Φυσικής Γενικού Λυκείου 2016 και για τις τρεις τάξεις, καθώς και ο Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Φυσικής Γυμνασίου 2016 και για τις τρεις τάξεις, θα διενεργηθούν στις 05 Μαρτίου 2016, ημέρα Σάββατο και ώρα 9:30 π.μ.
? Οι ενδιαφερόμενοι μαθητές θα υποβάλουν αίτηση συμμετοχής στο σχολείο τους, μέχρι την Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016.
? Τα σχολεία θα διαβιβάσουν στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στις οποίες ανήκουν, πίνακα με τα ονόματα των ενδιαφερόμενων μαθητών.
? Ο διαγωνισμός θα έχει διάρκεια τρεις (03) ώρες για τους μαθητές Γενικού Λυκείου και δύο (02) ώρες για τους μαθητές Γυμνασίου και θα διενεργηθεί στα κατά τόπους Γυμνάσια ή Γενικά Λύκεια που θα οριστούν από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τις τοπικές Επιτροπές Εξετάσεων θα συγκροτήσουν οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σε συνεργασία με τους σχολικούς συμβούλους κλάδου ΠΕ04 και τα τοπικά παραρτήματα της Ε.Ε.Φ., όπου αυτά υπάρχουν.

Ενημέρωση για τη διεξαγωγή εξετάσεων αξιολόγησης επιπέδου γλωσσομάθειας μαθητών της Δ/θμιας Εκπαίδευσης με χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή

Η πράξη με τίτλο «Δημιουργία Συστήματος Ηλεκτρονικών Εξετάσεων για το ΚΠΓ και Πλατφόρμα Τηλεκατάρτισης για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση των εξεταστών» σε συνέργεια με την πράξη «Διαφοροποιημένες και Διαβαθμισμένες Εθνικές Εξετάσεις Γλωσσομάθειας» χρηματοδοτούνται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση και υλοποιούνται στο Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση».

Όλες οι δράσεις που έχουν υλοποιηθεί στα συγκεκριμένα έργα αποσκοπούν στην αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης ενισχύοντας το θεσμό του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας, τη σύνδεση του με την εκπαίδευση και τη δημιουργία ενός σύγχρονου τεχνολογικά εξεταστικού συστήματος για την πιστοποίηση των ικανοτήτων γλωσσομάθειας με χρήση των ΤΠΕ.

Οι ευρύτεροι στόχοι που έχουν τεθεί αφορούν:

(α) στην πιστοποίηση της γνώσης των ξένων γλωσσών προς όφελος και διευκόλυνση των πολιτών

(β) στην αναβάθμιση και αξιολόγηση του συστήματος εκμάθησης ξένων γλωσσών.

Σε αυτό το πλαίσιο έχει προβλεφθεί η ουσιαστική αξιοποίηση των ΤΠΕ για εξετάσεις πιστοποίησης ικανοτήτων γλωσσομάθειας μέσω Η/Υ επιτυγχάνοντας την δημιουργία της ψηφιακής εκδοχής του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας (ΚΠΓ). Δηλαδή ένα σύγχρονο σύστημα αξιολόγησης ικανοτήτων γλωσσομάθειας μέσω του οποίου οι υποψήφιοι θα εξετάζονται με τη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή προκειμένου να διαπιστωθεί / πιστοποιηθεί το επίπεδο τους. Ένα ιδιαίτερα θετικό χαρακτηριστικό της διαδικασίας αξιολόγησης είναι η προσαρμοστικότητα του συστήματος που έχει αναπτυχθεί ώστε να επιτρέπει τη διάγνωση του επιπέδου γλωσσομάθειας κατά την εξεταστική διαδικασία.

Συνέχεια

Σχετικά με την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση διακριθέντων σε επιστημονικές Ολυμπιάδες

Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 41 του Ν.4342/2015, που δημοσιεύθηκε πρόσφατα στο ΦΕΚ143-Α?, οι κάτοχοι απολυτηρίου Γενικού Λυκείου του σχολικού έτους 2015-2016 και εφεξής, οι οποίοι κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Λύκειο έχουν διακριθεί στη Βαλκανική ή τη διεθνή Ολυπιάδα Μαθηματικών, Πληροφορικής, Φυσικής, Χημείας ή Βιολογίας και τους έχει απονεμηθεί πρώτο, δεύτερο ή τρίτο βραβείο (χρυσό, αργυρό ή χάλκινο μετάλλιο) εγγγράφονται από το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017 και έπειτα καθ? υπέρβαση του αριθμού εισακτέων σε σχολές, τμήματα ή εισαγωγικές κατευθύνσεις τμημάτων των Πανεπιστημίων. Πατήστε εδώ, για να διαβάσετε την εγκύκλιο.

Επιλογή προσφοράς για την επταήμερη εκδρομή στη Βερόνα Ιταλίας

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την πραγματοποίηση της επταήμερης εκδρομής στη Βερόνα Ιταλίας από 28/02/2016 έως 5/03/2016 (εκπαιδευτική ανταλλαγή με ιταλικό σχολείο στην πόλη Βαλντάνιο), όπως δημοσιεύτηκε στη σελίδα της ΔΔΕ Β΄Αθήνας, το Σχολείο έλαβε τις εξής προσφορές:

 

smile @acadimos

traveltime

TRAVELWAY

IQHOLIDAYS

@Holidays

mazi TRAVEL

MAD HOLIDAYS

Happy days TRAVEL

Επελέγη η προσφορά του τουριστικού γραφείου smile @cadimos.

Οδηγίες για τον τρόπο αξιολόγησης μαθημάτων του Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2015-2016

 ΘΕΜΑ: «Οδηγίες για τον τρόπο αξιολόγησης μαθημάτων του Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2015-2016

Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 53/03-11-2015 του Δ.Σ.) σας αποστέλλουμε τις παρακάτω οδηγίες σχετικά με τον τρόπο αξιολόγησης μαθημάτων του Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2015-2016 :

Τρόπος εξέτασης των μαθημάτων

1. Τα θέματα των γραπτών προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων λαμβάνονται από την ύλη που ορίζεται ως εξεταστέα για κάθε μάθημα κατά το έτος που γίνονται οι εξετάσεις. Οι ερωτήσεις είναι ανάλογες με εκείνες που υπάρχουν στα σχολικά εγχειρίδια και στις οδηγίες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, διατρέχουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη έκταση της εξεταστέας ύλης, ελέγχουν ευρύ φάσμα διδακτικών στόχων και είναι κλιμακούμενου βαθμού δυσκολίας. Οι μαθητές απαντούν υποχρεωτικά σε όλα τα θέματα.

2. Σε περίπτωση κατά την οποία ένα θέμα αναλύεται σε υποερωτήματα, η βαθμολογία που προβλέπεται για αυτό κατανέμεται ισότιμα στις επιμέρους ερωτήσεις, εκτός αν κατά την ανακοίνωση των θεμάτων καθορίζεται διαφορετικός βαθμός για κάθε μια από αυτές.

Συνέχεια

Ένταξη των Σχολών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων στα Επιστημονικά Πεδία του άρθρου 3 του Ν. 4327/2015 (ΦΕΚ 50 τ. Α΄) και συντελεστές βαρύτητας μαθημάτων

Για να δείτε το ΦΕΚ, πατήστε εδώ.

Ενημέρωση μαθητών της τελευταίας τάξης ΓΕΛ σχολικού έτους 2015-2016 σχετικά με τα εξεταζόμενα μαθήματα σε πανελλαδικό επίπεδο

Σύμφωνα με τις διατάξεις του αρ. 3 του Ν. 4327/2015 (ΦΕΚ 50 Α?/14-05-2015), οι μαθητές της Γ΄ τάξης Ημερήσιου και Δ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου σχολικού έτους 2015-16 έχουν ήδη επιλέξει και παρακολουθούν μία από τις παρακάτω Ομάδες Μαθημάτων Προσανατολισμού:

  • Ομάδα Προσανατολισμού ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
  • Ομάδα Προσανατολισμού ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
  • Ομάδα Προσανατολισμού ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Οι Σχολές, τα Τμήματα και οι Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων των Πανεπιστημίων, των Ανωτάτων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, των Τ.Ε.Ι., των Α.Σ.Τ.Ε., των Στρατιωτικών Σχολών, των Σχολών της Αστυνομικής και Πυροσβεστικής Ακαδημίας, καθώς και της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού κατατάσσονται σε πέντε (5) Επιστημονικά Πεδία, που ορίζονται ως εξής:

1o Επιστημονικό Πεδίο: Ανθρωπιστικές, Νομικές και Κοινωνικές Επιστήμες

2o Επιστημονικό Πεδίο: Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες

3o Επιστημονικό Πεδίο: Επιστήμες Υγείας και Ζωής

4o Επιστημονικό Πεδίο: Επιστήμες της Εκπαίδευσης

5o Επιστημονικό Πεδίο: Επιστήμες Οικονομίας και Πληροφορική

 

Οι Ομάδες Προσανατολισμού επιτρέπουν την πρόσβαση σε συγκεκριμένα Επιστημονικά Πεδία κατόπιν συμμετοχής σε εξετάσεις που διεξάγονται σε πανελλαδικό επίπεδο με θέματα από την εξεταστέα ύλη της τάξης αυτής  που προκύπτουν αποκλειστικά από Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων.

Με το άρθρο 1 της αριθμ. Φ.253/85476/Α5/2015 (ΦΕΚ 995 B?/29-05-2015) Υπουργικής Απόφασης καθορίστηκε η κατάταξη των Σχολών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων Τμημάτων στα Επιστημονικά Πεδία του άρθρου 3 του Ν. 4327/2015 (ΦΕΚ 50 Α?/14-05-2015).

Οι υποψήφιοι για εισαγωγή, μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων απόλυσης από το Γενικό Λύκειο και των αποτελεσμάτων των Εξετάσεων Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, καταθέτουν δήλωση προτίμησης (Μηχανογραφικό Δελτίο) για δύο (2) κατ΄ ανώτατο όριο Επιστημονικά Πεδία.

Συνέχεια

Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017

Σε συνέχεια της με αριθ. πρωτ. Φ.151/158965/Α5/09-10-2015 (ΑΔΑ: ΩΥΖΥ465ΦΘ3ΞΑΕ) εγκυκλίου μας, σας ενημερώνουμε ότι οι υποψήφιοι που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις και επιθυμούν την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017, σύμφωνα με τις διατάξεις του αρ. 35 του Ν.3794/2009 (ΦΕΚ 156/τ.Α?), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 24 του άρθρου 39 του Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193/τ.Α?), με την παρ. 2 του άρθρου έκτου του Ν. 4218/2013 (ΦΕΚ 268/τ.Α?), καθώς και με το άρθρο 7 του Ν.4283/2014 (ΦΕΚ 189/τ.Α?), καλούνται να απευθυνθούν σε μία από τις ειδικές επταμελείς επιτροπές, που έχουν συσταθεί σε συγκεκριμένα Δημόσια ή Πανεπιστημιακά Νοσοκομεία, προκειμένου να αποκτήσουν Πιστοποιητικό διαπίστωσης Πάθησης.
Συνεπώς, παρακαλούνται οι Διευθυντές όλων των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ να ενημερώσουν άμεσα τους υποψηφίους που επιθυμούν να εισαχθούν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με την ανωτέρω ειδική κατηγορία το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017, ότι ο χρόνος υποβολής των σχετικών δικαιολογητικών στα εν λόγω Νοσοκομεία είναι από Τετάρτη 11 Νοεμβρίου έως και Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2015. Η εγκύκλιος θα πρέπει να αναρτηθεί στον πίνακα ανακοινώσεων, να γίνει αναλυτική ενημέρωση σε κάθε Τμήμα χωριστά από τον Δ/ντή του Λυκείου ή τον υπεύθυνο Καθηγητή Τμήματος και οι μαθητές της τελευταίας τάξης του Λυκείου να υπογράψουν σε ονομαστική κατάσταση ότι έλαβαν γνώση.
Υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 3 της με αριθ. Φ.151/17897/Β6 (ΦΕΚ 358/τ.Β?/14-02-2014) (ΑΔΑ: ΒΙΕΒ9-ΕΜΧ) Κοινής Υπουργικής Απόφασης:
«Οι υποψήφιοι καταθέτουν αυτοπροσώπως ή με νόμιμα εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό τους ή ταχυδρομικώς με συστημένη επιστολή ή ταχυμεταφορά σε μία μόνο από τις Επταμελείς Επιτροπές των Νοσοκομείων του άρθρου 1 της παρούσης τα παρακάτω δικαιολογητικά:
α) Αίτηση
β) ιατρικές γνωματεύσεις από Δημόσιο Νοσοκομείο οι οποίες φέρουν σφραγίδα από: i) Συντονιστή Διευθυντή Κλινικής ή Εργαστηρίου του Εθνικού Συστήματος Υγείας (Ε.Σ.Υ.) ή ii) νόμιμα εκτελούντα χρέη Συντονιστή Διευθυντή Κλινικής ή Εργαστηρίου του Εθνικού Συστήματος Υγείας (Ε.Σ.Υ.) ή iii) Καθηγητή Πανεπιστημίου ή Αναπληρωτή Καθηγητή και
γ) φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας.»
Επισημαίνεται ότι, αποκλειστικά και μόνο για τους πάσχοντες από τις παρακάτω παθήσεις μαζί με τα ανωτέρω δικαιολογητικά χρειάζεται να καταθέσουν στις ειδικές επταμελείς Επιτροπές των Νοσοκομείων και πιστοποιητικό ποσοστού αναπηρίας από ΚΕ.Π.Α. (όπως σας έχουμε ενημερώσει με την αριθ. πρωτ. Φ.151/158965/Α5/09-10-2015 ΑΔΑ: ΩΥΖΥ465ΦΘ3-ΞΑΕ εγκύκλιό μας) προκειμένου να εκδοθεί το Πιστοποιητικό Πάθησης από ειδική επταμελή Επιτροπή Νοσοκομείου:
α) με μειωμένη οπτική οξύτητα (με ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 80%), (ΣΥΝ. ΠΙΝΑΚΑΣ .: κωδ.: 02)
β) με κινητικά προβλήματα οφειλόμενα σε αναπηρία τουλάχιστον 67%, (ΣΥΝ. ΠΙΝΑΚΑΣ : κωδ.:30)
γ) πάσχοντες από διάφορα σπάνια συγγενή, κληρονομικά ή επίκτητα σύνδρομα-νοσήματα όταν εκφράζονται με σοβαρές κλινικές εκδηλώσεις που προσδίδουν αναπηρία τουλάχιστον 80% εξεταζόμενοι κατά περίπτωση (ΣΥΝ. ΠΙΝΑΚΑΣ .: κωδ.: 68)

Όσοι από τους ανωτέρω υποψήφιους α) β) και γ) έχουν ήδη υποβάλει αίτηση προς τα ΚΕ.Π.Α. για έκδοση πιστοποιητικού ποσοστού αναπηρίας, αλλά δεν το έχουν αποκτήσει ακόμα, θα υποβάλουν προς τις επταμελείς επιτροπές των Νοσοκομείων εμπρόθεσμη αίτηση με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά. Ταυτόχρονα, αντί για το πιστοποιητικό ποσοστού αναπηρίας καταθέτουν Υπεύθυνη Δήλωση του Ν.1599/86, στην οποία θα αναφέρουν ότι έχουν υποβάλει αίτηση προς τα ΚΕΠΑ (σημειώνοντας τον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησής τους) και ότι θα προσκομίσουν το πιστοποιητικό ποσοστού αναπηρίας, αμέσως μόλις το αποκτήσουν και πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Επισημαίνεται ότι οι υποψήφιοι που έχουν ήδη αποκτήσει πιστοποιητικό διαπίστωσης πάθησης από τις ειδικές επταμελείς επιτροπές, κατά τα έτη 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 και 2015 δεν χρειάζεται να αποκτήσουν νέο πιστοποιητικό διαπίστωσης πάθησης.

Εξαιρούνται αποκλειστικά και μόνο οι υποψήφιοι των οποίων στα πιστοποιητικά διαπίστωσης πάθησής τους αναγράφονται οι κωδικοί 53 και 58, οι οποίοι θα πρέπει να προσέλθουν εκ νέου σε μια από τις επταμελείς επιτροπές των Νοσοκομείων, εφόσον επιθυμούν να καταθέσουν μηχανογραφικό δελτίο με την ειδική αυτή κατηγορία για εισαγωγή στην Τριτ/θμια Εκπ/ση το ακαδημαϊκό έτος 2016-17.

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τη με αριθ. Φ.151/17897/Β6(ΦΕΚ 358/τ.Β?/14-02-2014)(ΑΔΑ: ΒΙΕΒ9-ΕΜΧ) Κοινή Υπουργική Απόφαση από το σχολικό έτος 2014-2015 και εφεξής, οι υποψήφιοι καταθέτουν αιτήσεις προς τις επταμελείς επιτροπές των Νοσοκομείων με τα απαραίτητα δικαιολογητικά μέσα στο μήνα Νοέμβριο κάθε έτους σε ημερομηνίες που ανακοινώνονται από το Υπουργείο Παιδείας.

Για την εγκύκλιο πατήσε εδώ.

Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός δημιουργίας αφίσας της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων

Η Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων (Γ.Γ.Ι.Φ.) του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης διοργανώνει Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό δημιουργίας αφίσας για τους/τις μαθητές/μαθήτριες των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας με θέμα: «Χτίζουμε την Ισότητα των Φύλων δημιουργώντας ενάντια στα στερεότυπα».

Σκοπός του διαγωνισμού είναι οι μαθητές/μαθήτριες να ευαισθητοποιηθούν και να επιδείξουν ενδιαφέρον για θέματα ισότητας, στοχεύοντας στην παραγωγή πρωτότυπων έργων που θα προβάλουν το πώς αντιλαμβάνονται οι ίδιοι ? και οι ίδιες ? την έννοια της ισότητας των φύλων και την εξάλειψη των στερεοτύπων.

Ο διαγωνισμός αφορά τη δημιουργία αφίσας, που θα συνοδεύεται από ένα ομότιτλο κείμενο (μέχρι 150 λέξεις) και απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής εκπαίδευσης.

Συνέχεια

12ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Βιολογίας 2016 – Διεθνής Ολυμπιάδα Βιολογίας

Η Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (ΠΕΒ) προκηρύσσει τον 12ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Βιολογίας (ΠΔΒ) 2016 για μαθητές της Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξης των Γενικών Λυκείων και Γ΄ τάξης των ΕΠΑ.Λ. της χώρας.

O Πανελλήνιος Διαγωνισμός Βιολογίας, που διεξάγεται σε σύνδεση με τη Διεθνή Ολυμπιάδα Βιολογίας (International Biology Olympiad – IBO), έχει ως σκοπό την επιλογή και την ανάδειξη ταλαντούχων μαθητών της χώρας που ενδιαφέρονται και ασχολούνται με τη Βιολογία. Παράλληλα, δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να δοκιμάσουν τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους, αλλά και να συμμετάσχουν στις Διεθνείς Ολυμπιάδες Βιολογίας. Οι τέσσερις (4) μαθητές με τις υψηλότερες επιδόσεις στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Βιολογίας (ΠΔΒ) θα συμμετάσχουν στην 27η Διεθνή Ολυμπιάδα Βιολογίας (IBO), όπου θα αποκτήσουν μια εξαιρετική εμπειρία με την επαφή τους με ομοίως διακριθέντες μαθητές από 60 (περίπου) χώρες και σε περίπτωση που διακριθούν με πρώτο, δεύτερο ή τρίτο βραβείο (χρυσό, αργυρό ή χάλκινο μετάλλιο αντίστοιχα) αποκτούν τη δυνατότητα εγγραφής σε Πανεπιστημιακά τμήματα, εφόσον για την εισαγωγή τους σε αυτά, το μάθημα της Βιολογίας εξετάζεται ως μάθημα προσανατολισμού [Ν. 3194/2003 (Α΄267) και τροποποίησή του με τον Ν. 3748/2009 (Α΄29)].

Ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Βιολογίας (ΠΔΒ) θα διεξαχθεί σε τρεις (3) φάσεις.

  Συνέχεια