Συνομιλώντας με τη συγγραφέα Ε.Σταθοπούλου

Στο πλαίσιο της προσπάθειάς για τη λειτουργική αναβάθμιση της χρήσης της Σχολικής Βιβλιοθήκης μας, κάτι που αποτελεί στόχο δράσης του φετινού σχεδιασμού της εσωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας μας, την Πέμπτη 3 Μαρτίου 2022 είχαμε την τιμή να υποδεχτούμε στο σχολείο, κατόπιν προσκλήσεώς μας, την συγγραφέα κα Ελένη Ι. Σταθοπούλου, με το φιλολογικό ψευδώνυμο «Αιθερία».

Η κα ΣταΘοπούλου, ανταποκρινόμενη πρόθυμα στην πρόσκληση αυτή, παρουσίασε στους μαθητές δύο τμημάτων του σχολείου μας (Β1 και Β3) το συγγραφικό της έργο και συνομίλησε δημιουργικά μαζί τους για ποικίλα θέματα που ανέκυψαν μέσα από έναν ουσιώδη διάλογο αναφορικά με το έργο της συγγραφής, τη σύνδεσή του με τη σχολική εκπαίδευση, τη σχέση των σύγχρονων νέων με τη λογοτεχνία αλλά και ευρύτερα θέματα της επικαιρότητας που φάνηκε να απασχολούν τους μαθητές μας.

Η δράση είχε ιδιαίτερη επιτυχία καθώς έγειρε προς συζήτηση πολλά θέματα παιδαγωγικού και ευρύτερου ενδιαφέροντος, ανέδειξε τις νεανικές αναζητήσεις αναφορικά με τον λογοτεχνικό λόγο παραχωρώντας χώρο έκφρασης στα παιδιά και, εν τέλει, ευελπιστούμε πως συνέβαλε στον βασικό στόχο μας για την ενίσχυση της στάσης φιλαναγνωσίας τους μέσα από την ανάδειξη της παιδευτικής αξίας της λογοτεχνίας.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Σας ενημερώνουμε ότι ύστερα από  απόφαση του Υπουργείου Παιδείας, το σχολείο θα λειτουργήσει με τηλεκπαίδευση μέσω της πλατφόρμας Webex, σύμφωνα με το ισχύον πρόγραμμα μαθημάτων.

ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΤΑΞΕΩΝ

Αντικαπνιστικό πρόγραμμα Α Λυκείου

Την Τετάρτη 2 Μαρτίου ολοκληρώθηκε μια σειρά δράσεων που απευθύνθηκε σε όλα τα τμήματα της Α Λυκείου. Οι μαθητές και οι μαθήτριες ενημερώθηκαν σχετικά με τη μεγαλύτερη επιδημία όλων των εποχών, το κάπνισμα, αλλά και συζήτησαν με έγκριτους αντιπροσώπους του Ευρωπαϊκού Εργαστηρίου George D. Behrakis της Ελληνικής Αντικαπνιστικής Εταιρίας για τα οφέλη του υγιεινού τρόπου ζωής.

Ευχόμαστε η προσπάθειά μας που έγινε στο πλαίσιο αξιολόγησης της σχολικής μονάδας να συμβάλει στην καλλιέργεια των ατομικών και κοινωνικών δεξιοτήτων που χρειάζονται οι μαθητές ώστε να είναι ικανοί να πουν «όχι» στα καπνικά προϊόντα.