Πρόσκληση γονέων Α΄Λυκείου

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 3ου ΓΕΛ Κηφισιάς θα ήθελαν  να προσκαλέσουν τους γονείς της Α΄ Τάξης  σε μία ενημερωτική συνάντηση την Τετάρτη 21/10/2015 και ώρα 06.30 μμ   για θέματα που αφορούν τη λειτουργία του σχολείου.

Θα παρευρίσκεται και το  Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων.

 Η παρουσία σας κρίνεται απαραίτητη.

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

Ηλίας Κούτσικος

Πιστοποίηση αναπηρίας από τα ΚΕ.Π.Α.

Η εγκύκλιος αυτή έχει σκοπό να ενημερώσει τους υποψηφίους για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, σχετικά με την απόκτηση πιστοποιητικού αναπηρίας από τα ΚΕ.Π.Α., για το ακαδημαϊκό έτος 2016-17. Με το πιστοποιητικό αυτό και τα επιπλέον δικαιολογητικά οι υποψήφιοι θα μπορούν να υπαχθούν:

α) σε κάποιες από τις υποκατηγορίες των ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για προφορική ή γραπτή εξέταση στις πανελλαδικές εξετάσεις (βλ. ΚΕΦ. Α΄) και

β) ως πάσχοντες από κάποιες από τις παθήσεις της κατηγορίας των πασχόντων από σοβαρές παθήσεις για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σε ποσοστό 5%. (βλ. ΚΕΦ. Β?).

Συνέχεια

2ος Διεθνής Μαθητικός Διαγωνισμός Ταινιών Μικρού Μήκους

Το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, η Δ/νση Π.Ε. Σερρών, το Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους της Δράμας, η ΕΡΤ Α.Ε. και η Πρεσβεία της Κυπριακής Δημοκρατίας στην Ελλάδα προσκαλεί τους μαθητές Δημοτικών Σχολείων (τάξεις Δ΄- Ε΄ – ΣΤ΄), Γυμνασίων και Λυκείων της Ελλάδας, της Κύπρου και της Ομογένειας να συμμετάσχουν στον 2ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Ταινιών Μικρού Μήκους 2015-16 «Ένας πλανήτης μια ευκαιρία».

Για να δείτε την πρόσκληση, πατήστε εδώ.

Καθορισμός εξεταστέας ύλης των μαθημάτων για τις πανελλαδικές εξετάσεις που θα διενεργηθούν το 2016 με το καταργούμενο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπ/ση για τους αποφοίτους Ημερ. ΓΕΛ σχ. έτους 2014-15 και προηγούμενων ετών

Για την απόφαση πατήστε εδώ.

Επιλογή προσφοράς για την πολυήμερη εκδρομή στην Χάγη στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος THIMUN

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την πραγματοποίηση πολυήμερης εκδρομής στην Χάγη για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα THIMUN, όπως δημοσιεύτηκε στην σελίδα της ΔΔΕ Β΄Αθήνας , το Σχολείο έλαβε τις εξής προσφορές:

@CADIMOS

VLASSOPOULOS

HAPPY_DAYS

ΜΑΖΙ-TRAVEL

Επελέγη η προσφορά του τουριστικού γραφείου @CADIMOS.

 

4ος Πανελλήνιος Λογοτεχνικός Διαγωνισμός Πρωτόλειου Διηγήματος στη μνήμη της Καίτης Λασκαρίδη

Σας ενημερώνουμε ότι το «Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη» προκηρύσσει τον «4ο Πανελλήνιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό Πρωτόλειου Διηγήματος στη μνήμη της Καίτης Λασκαρίδη» για το σχολικό έτος 2015-2016. Στόχος του διαγωνισμού είναι να ενισχύσει την αυτοέκφραση των εφήβων και να υποστηρίξει το μάθημα της Λογοτεχνίας και της Έκθεσης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες όλων των τάξεων των Δημόσιων και Ιδιωτικών Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας. Οι μαθητές που επιθυμούν να συμμετάσχουν θα πρέπει να υποβάλουν το έργο τους μέχρι και την 31η Μαΐου 2016 (επισυνάπτεται ηλεκτρονικό αρχείο pdf με αναλυτικές πληροφορίες και οδηγίες που αφορούν στον εν λόγω διαγωνισμό). Η συμμετοχή των μαθητών στο διαγωνισμό είναι προαιρετική. Επίσης, στους 3 πρώτους διακριθέντες μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, αντίστοιχα, οι οποίοι θα ενημερωθούν εγκαίρως μέσω του σχολείου τους, θα απονεμηθούν χρηματικά έπαθλα σε ειδική τελετή, στην οποία θα προσκληθούν οι συμμετέχοντες, καθώς και εκπρόσωποι φορέων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν στα τηλέφωνα 210-4297540-1-2 (υπεύθυνοι: κ. Καλή Κυπαρίσση, κ. Παναγιώτα Δεδετζή), στο fax: 210-4296024, στο email: info@laskaridou.gr , καθώς, επίσης, και στον ιστότοπο:  http://www.laskaridou.gr/logotechnikos-diagonismos-keti-laskaridou .

4ος Πανελλήνιος Λογοτεχνικός Διαγωνισμός Πρωτόλειου Διηγήματος στη μνήμη της Καίτης Λασκαρίδη – Συνημμένα

Ανακοίνωση Ημερομηνιών Υποβολής Αιτήσεων για Συμμετοχή στις Εξετάσεις Πιστοποίησης ΤΠΕ Μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Σε συνέχεια της εγκυκλίου του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων (αρ. πρωτ. 146908/Δ2 18.09.2015), ανακοινώνεται ότι το χρονικό διάστημα υποβολής αιτήσεων συμμετοχής για εξετάσεις πιστοποίησης στις ΤΠΕ των μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ξεκινά από την 2/10/2015 και ολοκληρώνεται την 15/10/2015.

Οι ενδιαφερόμενοι μαθητές μπορούν να υποβάλλουν αιτήσεις εδώ, αφού πρώτα έχουν εγγραφεί στο σύστημα αιτήσεων.

Όπως ήδη έχει ανακοινωθεί οι εξετάσεις θα πραγματοποιηθούν στις πρωτεύουσες (ή / και άλλες πόλεις) των ακόλουθων νομών της χώρας: Ν. ΑΤΤΙΚΗΣ, Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, Ν. ΑΧΑΪΑΣ, Ν. ΛΑΡΙΣΗΣ, Ν. ΣΕΡΡΩΝ, Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ, Ν. ΡΕΘΥΜΝΗΣ.

Από τις 16/10/2015 όσοι έχουν υποβάλλει αίτηση θα μπορούν να πληροφορηθούν λεπτομέρειες για τη συμμετοχή τους στις προγραμματισμένες εξετάσεις που θα πραγματοποιηθούν από 31/10/2015 μέχρι και 8/11/2015.

Για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης εδώ.

Σχολικός Περίπατος Οκτωβρίου ? Κατάθεση προσφορών ταξιδιωτικών γραφείων

Ο Διευθυντής του Σχολείου καλεί ενδιαφερόμενα ταξιδιωτικά γραφεία να προσκομίσουν κλειστή προσφορά  για τον σχολικό περίπατο που προγραμματίζει το Λύκειό μας στις 15 Οκτωβρίου 2015 στο Ναό του Αμφιάραου  και στη συνέχεια στον  Ωρωπό, με αναχώρηση στις 08:30 πμ από το Λύκειο και επιστροφή στις 14:00 μμ.
Η προσφορά αφορά 4 λεωφορεία των 50 θέσεων. Η προσκόμιση των κλειστών προσφορών θα γίνεται δεκτή μέχρι την Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2015.

 

Εξετάσεις πιστοποίησης μαθητών στις ΤΠΕ

Ενημέρωση για τη διεξαγωγή 2ης περιόδου εξετάσεων πιστοποίησης μαθητών της Δ/θμιας εκπαίδευσης στις ΤΠΕ.

Η πράξη με τίτλο «Πιστοποίηση των Μαθητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις ΤΠΕ» χρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση και υλοποιείται στο Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» στο πλαίσιο επίτευξης του στόχου για επιτάχυνση του ρυθμού ένταξης των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Μέσα στο ευρύτερο περιβάλλον των δράσεων που εξυπηρετούν αυτό το στόχο (επιμόρφωση εκπαιδευτικών, ψηφιακές εκπαιδευτικές εφαρμογές, διαδραστικά συστήματα, ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό) εντάσσεται και ο ψηφιακός αλφαβητισμός των μαθητών ώστε να μπορούν να αξιοποιούν τις ΤΠΕ ως εργαλείο μάθησης.

Σε αυτό το πλαίσιο έχει προβλεφθεί ένα ανεξάρτητο σύστημα αξιολόγησης και πιστοποίησης των μαθητών για τις γνώσεις και ικανότητες που αποκτούν στις ΤΠΕ. Η πιστοποίηση μέσω ενός αντικειμενικού συστήματος αποτελεί μία αναγκαιότητα διότι οι γνώσεις και δεξιότητες σε ΤΠΕ αποτελούν σημαντικό εφόδιο τόσο για την μετέπειτα εκπαιδευτική πορεία όσο και για τη μελλοντική επαγγελματική σταδιοδρομία των μαθητών.

Για την επίτευξη των στόχων του έργου αναπτύσσεται υλικό και συστήματα αξιολόγησης ? πιστοποίησης για μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε δύο επίπεδα:

α) για μαθητές Γυμνασίου και

β) για μαθητές Λυκείου

Ειδικότερα στο πλαίσιο της πράξης αυτής προβλέπεται η διενέργεια εξετάσεων σε ελεγχόμενη ? δοκιμαστική κλίμακα με ψηφιακά μέσα και αυτοματοποιημένα συστήματα. Ήδη έχουν πραγματοποιηθεί με επιτυχία, πρώιμες πιλοτικές εξετάσεις το 2012 και εξετάσεις πιστοποίησης επιπέδου Γυμνασίου για τους αποφοίτους της Γ? τάξης του σχολικού έτους 2014-2015.

Με την παρούσα παρέχεται πληροφόρηση προς την εκπαιδευτική κοινότητα και τους μαθητές που ενδιαφέρονται να συμμετέχουν σε εξετάσεις πιστοποίησης, γνώσεων, ικανοτήτων και δεξιοτήτων οι οποίες θα πραγματοποιηθούν σε σχολικά εργαστήρια πληροφορικής και σε ελεγχόμενη γεωγραφική κλίμακα.

Το έργο υλοποιείται με τελικό δικαιούχο το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ», οργανισμό εποπτευόμενο από το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, ο οποίος διαθέτει σταδιακά την αναγκαία πληροφόρηση προς όλους τους ενδιαφερόμενους κυρίως μέσω του δικτυακού τόπου:

http://com2cert.cti.gr

Η συμμετοχή των μαθητών θα βοηθήσει στην εξαγωγή συμπερασμάτων προκειμένου να μελετηθούν και να αξιολογηθούν οι συνθήκες διεύρυνσης της εφαρμογής αυτού του συστήματος σε συνδυασμό με εξετάσεις επάρκειας δεξιοτήτων στις ΤΠΕ. Ιδιαιτέρως, τα συμπεράσματα που θα προκύψουν θα συμβάλλουν με ουσιαστικό τρόπο στην εξέλιξη και οριστική διαμόρφωση ενός πλέγματος υπηρεσιών, συστημάτων και διαδικασιών τα οποία θα μπορεί να αξιοποιήσει ευρύτερα η πολιτεία.

Για το σκοπό αυτό οι εκπαιδευτικοί καλούνται να διευκολύνουν τη συμμετοχή των μαθητών που επιθυμούν να λάβουν μέρος στις εξετάσεις.

Συνέχεια